|
BIOGRAFIE (profesní):
2011
Šestý závod Thermica Rally Lužické hory (Lužické hory 22.4 – 23.4), a to už konečně se svým vozem Subaru Impreza WRX STi třída N4, spolujezdec Veronika Teplá. Kde jsem skončila 55. místě MČR Sprintrally a na 3. místě v dámském poháru.
Hodnocení: závod nádherný – pěkné RZ .
Sedmý závod Alza.cz Part Rally Vsetín (Vsetín 21.10 – 22.10), opět se svým vozem Subaru Impreza WRX STi skupina N4 s novým spolujezdce Renatou Soukupovou, jsme dojely na 46. místě v MČR a na 1. místě v dámské posádce .
Hodnocení: opět nádherný závod a to i s novým spolujezdcem.
2010
Moje první účinkovaní na tratích RZ (rychlostní zkouška) byla Fuchs Oil Rally Agropa (Pačejov 6.8 – 7.8). Startovala s vozem značky Honda Civic VTi třída SA2, spolujezdec Veronika Teplá. Kde jsem skončila na 13. místě PČR a na 3. místě v dámském poháru).
Hodnocení: Podle mého byl závod hodně vydařený a mně vyplnil očekávání, které jsem do toho vkládala. I tomu moc nepřálo a celé závody pěkně propršelo a i slovo hodně je málo.
Druhý start byl na Admirál Rally Vyškov (Vyškov 10.9 – 11.9), startovala s vozem značky Renault Clio Sport třída SA2, spolujezdec Veronika Teplá. Bohužel skončila vinou technické stránky až na 23. místě v PČR (pohár České republiky) a na 4. místě v dámském poháru.
Hodnocení: Závod opět moc povedený a to nejen pořadatelsky, ale i počasí vyšlo. Kdyby nebylo špatné techniky na autě, tak jsem maximálně spokojená.
Třetí start v Rally byl na AZ Pneu Rally Jeseníky (Jeseníky 21.10 – 22.10), start s vozem značky Renault Clio Sport třída SA2, spolujezdec Veronika Teplá. Na 22. místě v PČR a 3. místě v dámském poháru.
Hodnocení: Moc hezká Rally, nádherné RZ a i počasí vyšlo.
Čtvrtý start Alza.cz Part Rally Vsetín (Vsetín 23.10 – 24.10) už konečně s vozem Subaru Impreza STi třída N4 MČR ze stáje JTRT, spolujezdec Veronika Teplá. Bohužel, aby té smůly nebylo málo, tak jsme musely odstoupit na RZ 6 kvůli vadné Převodovce.
Hodnocení: Krásné závody včetně RZ jen škoda technické závady. Start s čtyřkolkou vyplnil mé očekávání a splnil můj velký sen „startovat s Imprezou“
2009
Všechno začalo koupí závodního vozu značky (Subaru Impreza WRX STi N4), to jsem už věděla, že mým snem je jezdit profesionálně Rally. S velkou snahou a pomocí Teamu JTRT, jsem si sen vyplnila. Ale to už se psal rok 2010.
NOVINKY
- 22.12.2011 se Petra stala jako první ženská členkou Grip teamu! Těšíme se na to…
TECHNIKA
Subaru Impreza WRX STi N4 ´04
Obsah motoru: 2500 ccm
Výkon: 295 koní
Váha: 1.250 kg
Největší výkon: … KW při 4300 ot/min
Počet válců: 4 uspořádání protilehlé (BOXER)
Spojka: EXEDY – RACING jednokotoučová
Převodovka: šestistupňová
Řídící jednotka: Motec M8000
Elektronika: diferencialy
Brzdy: Brembo, průměr předních 326 mm, zadních 316 mm
Pneu: Michelin 20/65 r18
Tlumiče: Ohlins
Hydraulická ruční brzda, carbonová výplň dveří, ochranný kryt motoru a zadního diferenciálu, ližina pod diferákem a motorem, šestibodové pásy Sabelt, skořepinové sedačky.
Bezpečnostní úpravy a závodní – odlehčení exteriér a interiér.
Vozidlo v plné specifikaci dle homologace pro třídu N4.
ÚSPĚCHY
2011
1. místo PD Tech Mikuláš Rally Slušovice 2011 (smíšená posádka) role navigátora
1. místo Alza.cz Part Rally Vsetín 2011 (dámská posádka)
2010
3. místo Fuchs Oil Rally Agropa 2010 (dámská posádka)
VIDEOGALERIE
Obsah bude brzy doplněn.
FOTOGALERIE
[nggallery id=35]