GripTV

Main Menu

  • Start
  • TV
  • Novinky
  • Testy
  • Videa
  • Rozhovory
  • Sport

logo

  • Start
  • TV
  • Novinky
  • Testy
  • Videa
  • Rozhovory
  • Sport
  • Test Toyota GR Supra 2.0: Light verze

  • Test Toyota Proace Verso Nomad Wanderer: 2v1

OstatníQuad
Home›Ostatní›Poslední fáze před IRkem

Poslední fáze před IRkem

By Olga Roučková
24.11.2014
604
0
Share:

Další ročník IR rallye už téměř klepe na dveře a teamy jsou v poslední fázi přípravy. Ostře sledovaný bude letos zejména Vype Racing Team, který za to vzal opravdu pořádně, postavil špičkové stroje a angažoval ty nejlepší jezdce, které mohl ve startovním poli najít.

Dušan Randýsek:

Za volant SidexSide Wild Cat EVO totiž usedne Dušan Randýsek, který kromě toho, že se v minulosti účastnil Dakarské soutěže po boku s Davidem Pabiškou má na svém kontě ještě mnoho dalších zvučných titulů světové úrovně.

Cíl je jasný. Promluvit do bojů o přední

umístění:

Jak můžete vidět na fotografiích, jezdec právě školí nového mechanika v týmu- Václava Hucla. Proběhlo první seznámení členů týmu, seznámení se strojem, ale také proběhla první výměna názorů ohledně logistiky.

Testujeme závoděním:

Wild Cat EVO prošel zásadními modifikacemi, které vychází z předešlých závodních úspěchů, ale také neúspěchů. Ještě, než se speciál rozebral do posledního šroubku, se Dušan zúčastnil společného testování ve Slovenské Senici s týmem Buggyra Racing, která testovala Kolomého tisícikoňového Fat Boye. Rally#Cat zde byl testovat poslední úpravy na variátoru Arctic Catu před Intercontinental Rally  2015.

„S Buggyrou je dobrá spolupráce, jsou to profíci – hodně se testovalo ale i příjemně po večerech povídalo, a snad se jednou společně potkáme na Dakaru v Argentině – a to ne jen na laně.. :)“, dodal Randýsek.

  • Zdroj: rallycat.eu

Wild Cat EVO:

Engine
displacement – 1050
engine type – Suzuki based
engine type – T–Twin SOHC 4–valve w / EFI HO
max power 129 HP
max Torque – XxXXx
cooling system – liquid with twin fan
Drive system
front  – differential Arctic cat with Rallycat
front  – transaxles with carriers
rear – rear drive, oil cooled,
rear – Marzochi radiator a pump
brakes – hydraulic disc brakes Goldfren
brakes – 2 – piston calibers
Electric system
original Arctic cat  factory / Arctic team
led ramps Baja design
orreca data logger
Safety equipment
tank – FiA FT3 safety fuel tank 155 liters
with one liter catch tank with fuel pump
seat and safety belts – Fia standards – Sparco Pro 2000
Special featurers
electronic power steering
MD roadbook and ICO
camel back
coffee holder
Power train
transmission Automatic CVT  – STM dual action
hi / low range / reverse
ventilation / air cooled
Frame & suspension
tube frame, under FiA specification, category T3 light.,
safety cage, homologated
material – chromolybden ( 25CrMO4 )
front suspension – Double A –  ARM – chromolybden
rear suspension – 5 link trailing arm
wheels – starkar  –  R14
tires – Matador Rally
suspension – For Podium 2500
Body
carbon-kevlar composites
front windshield 4mm safety glass, door
aluminum-kevlar combination
Dimensions
overall length 3340 mm
overall width 1880 mm
overall height 1670 mm
ground clearance 350 mm
dry weight 750 kg
TagsDušan RandýskIntercontinental RallyIR 2015Jiří VašátkoLudvík PekVype racing team
Previous Article

Neoficiální Subaru Kalendář

Next Article

Pražský Rallysprint 2014 – Fotogalerie

0
Shares
  • 0
  • +

Olga Roučková

Related articles More from author

  • Quad

    Výzva

    16.12.2014
    By Olga Roučková
  • OstatníQuad

    Rally assistance Rally asistance na Hellas Rally Raid

    24.2.2015
    By Olga Roučková
  • NovinkyQuad

    Příští rok na Dakar, ale zatím o IR 2015

    19.1.2015
    By Olga Roučková
  • NovinkyOstatníQuad

    Jak to bude na IR 2015, zakřičí si i Quady DAKAR?

    18.9.2014
    By Olga Roučková
  • OstatníQuad

    Štemberské zlato

    29.3.2015
    By Olga Roučková
  • Quad

    Kudy do Dakaru?

    18.11.2014
    By Olga Roučková

Doporučujeme

  • Auto-motoAutonovinkyGrip TVGrip VideoMotorsportNovinkyOstatníSupercarsTuningZajímavosti

    Video: Honda Civic Type-R ovládla Nürburgring s časem 7:50.63!

  • Grip VideoNovinkyTOP

    Video: Richard Hammond měl děsivou nehodu. Takto dopadl Rimac Concept One, se kterým havaroval

  • NovinkyRally

    Rally Finland 2014 včetně legendárních rychlostních zkoušek

Sleduj nás na Facebooku

KONTAKT NA GRIPTV

redakce@griptv.cz

GripTV s.r.o.
Jasná I 1513/10
Praha 4 – Braník
147 00