GripTV

Main Menu

  • Start
  • Testy
  • Novinky
  • Motorsport

logo

  • Start
  • Testy
  • Novinky
  • Motorsport
Auto-motoAutonovinkyNovinkyOstatníSupercars
Home›Auto-moto›Nový Chevrolet Camaro: Vrcholná osmiválcová verze má 455 koní!

Nový Chevrolet Camaro: Vrcholná osmiválcová verze má 455 koní!

By Dominik Vlk
18.5.2015
941
0
Sdílet:

2050827306394426029

Chevrolet v americkém Deitrotu představil novou generaci Camara. Ta může mít pod kapotou dvoulitrový turbo čtyřválec, který nabízí výkon 275 koní a točivý moment 400 Nm. Tento výkon by americkému stroji měl stačit na zrychlení z nuly na sto za méně než šest vteřin. Kromě čtyřválce můžete mít v Camaru také šestiválec či osmiválec. Šestiválcová jednotka má objem 3,6 litru, výkon 335 koní a točivý moment 385 Nm. Nejsilnější jednotkou je pochopitelně již zmínění osmiválec, který má objem 6,2 litru. Tento motor nabídne 455 koní a 617 Nm. Všechny motory jsou v základu spojeny s šestistupňovým manuálem a za příplatek můžete mít osmistupňový automat Hydra-Matic 8L45.

Camaro šesté generace je dlouhé 4 784 mm, široké 1 897 mm a vysoké 1 348 mm, rozvor náprav nabídne 2 811 mm. Nové Camaro je tak o téměř o deset centimetrů kratší, o dva centimetry užší a o 28 mm nižší než to minulé. Kromě kompaktnějších rozměrů je nová generace také lehčí. Automobilka se snažila snížit hmotnost kde se dalo. Třeba rám palubní desky není kovový, ale hliníkový, což ušetřilo 4,2 kg. Dalších 12 kilogramů ušetřila nová pětiprvková zadní náprava, z hliníkových slitin je i přední náprava. Celkově váží základ karoserie o 60,5 kg méně, u kompletního Camara v nejlehčí verzi se podařilo dosáhnout úspory 90 kg. To, že je celé Camaro lehčí neznamená, že není tužší, naopak karoserie vozu je o 28 % tužší. O brždění se starají brzdy o velikosti 320 mm vpředu a 315 mm vzadu. Nejsilnější osmiválec má brzdy Brembo, které mají kotouče velké 345 mm vpředu a 338 mm vzadu.

Nejslabší Camaro také dostalo systém aktivního snižování hluku v interiéru, silnější verze naopak dostaly systém zvýrazňující zvuk motoru. Silnější verze mají také klapku ve výfuku, takže si řidič může vybrat, zda chce tišší nebo hlučnější motor. Samozřejmostí jsou i jizdní režimy – Slabší verze mají režim Snow/Ice, Tour a Sport,  osmiválcové Camaro má ještě navíc ostrý režim Track.

TagsCamaroChevrolet
Previous Article

Street Bike Stunt Rider: Martin Krátký 2014

Next Article

Alpina B6 3,5 S Bi-Turbo: Raritní E30 ...

0
Sdílení
  • 0
  • +

Dominik Vlk

Nejnovější články

  • 31.12.2024

    Test BMW X1 xDrive25e (2024): Zábavný univerzál

  • 15.12.2024

    První jízda s novou Škodou Elroq: Budoucí bestseller mezi EV?

  • 12.5.2024

    Test DS 7 E-Tense 300 EAT8 4×4 (2024)

  • 7.5.2024

    Ford v Česku rozšiřuje nabídku svého nejprodávanějšího pick-upu Ranger novým modelem Wildtrak X

  • 3.5.2024

    Renault představil model Symbioz

  • 1.5.2024

    Celoroční pneumatiky jsou čím dál oblíbenější. Plnohodnotnou náhradou vůči letním a zimním ale nejsou

  • 30.4.2024

    CUPRA ukázala modernizovaný Formentor a Leon

  • 30.4.2024

    Range Rover Eletric již prochází náročnými testy

  • 25.4.2024

    Mitsubishi odhaluje nové ASX

  • 25.4.2024

    Nový Opel Combo vstupuje na český trh

  • 24.4.2024

    Opel představuje novou generaci SUV Grandland

  • 20.4.2024

    Test Honda CR-V e:HEV AWD (2024)

  • 18.4.2024

    Citroën představuje nový vůz C3 Aircross

  • 18.4.2024

    Mazda CX-80 je nová vlajková loď značky

  • 10.4.2024

    Opel představil nové SUV Frontera

KONTAKT NA GRIPTV

redakce@griptv.cz

GripTV s.r.o.
Jasná I 1513/10
Praha 4 – Braník
147 00

 

Hlavní obsah

  • Start
  • Testy
  • Novinky
  • Motorsport

Sledujte také