Co dělat v případě zamítnuté reklamace v AAA Auto

Autobazar AAA Auto patří k největším prodejcům ojetých vozů v České republice. V případě, že máte hodně klientů, tak i ta nejspolehlivější společnost má pár procent nespokojených. Nikdy nelze dosáhnout toho, aby 100% lidí bylo spokojeno. Jenže společnost AAA Auto má nespokojených klientů z našeho pohledu nějak hodně. Bereme samozřejmě v potaz, že podniká v nelehkém odvětví. A proto si myslíme, že ještě větší problém je, jak se společnost AAA Auto staví k nespokojeným klientům.
První velkou chybou je, že se tento autobazar snaží překrýt špatné recenze. Podle serveru recenze.top tak dochází k tomu, že během jedné minuty jsou na AAA Auto napsány dvě pozitivní recenze a to ze stejné IP adresy. Kdo je asi napsal? Že by sama společnost AAA Auto?
Pojďme se ale přesunout přímo k tématu z nadpisu. Představte si, že jste si koupili v AAA Auto Mitsubishi Outlander za 315 tisíc korun. Po třech měsících od koupě se porouchá motor. V autorizovaném servisu následně zjistíte, že oprava vozidla bude stát 100 tisíc korun. Řeknete si ovšem, že naštěstí jste 6 měsíců ochráněni díky Občanskému zákoníku. Typ poruchy totiž napovídá tomu, že auto nebylo v pořádku již při koupi. Rozhodnete se tedy reklamovat vůz v autobazaru, ale reklamace je zamítnuta. Prý jste byli seznámeni se stavem vozu při převzetí. Protokoly také ostatně podle společnosti tvrdí, že motor byl opotřebovaný. Již ale nikde není uvedeno, že motor je třeba vyměnit. Zatajením stavu motoru se tak prodejce dopustil klamavého jednání.
Ale jak se bránit? Česka obchodní inspekce bohužel příliš nefunguje a soudit se je též zdlouhavé. Po přečtení stížností na portálu VašeStížnosti.cz máme pocit, že AAA Auto se snaží s klientem vyrovant, jestliže si stěžujete na těchto stránkách od sdružení dTest. Má to ovšem jednu podmínku, nesmíte při koupi vozidla (nevědomě) podepsat dokumenty, kterými odsouhlasíte špatný stav auta. Pokud jste tedy neuspěli s reklamací přímo v AAA Auto, tak to zkuste pomocí VašeStížnosti.cz, kde se k případu vyjádří dTest a i samotný autobazar. Ten se obvykle snaží rychle najít smírné řešení při tomto veřejném řešení reklamace, jestliže se nemůže opřít o smluvní dokumentaci. I popisovaný příběh s Mitsubishi nakonec dopadl pro majitelku dobře, jak si sami můžete prostudovat. Mimochodem, VašeStížnosti.cz fungují nejen na tento autobazar, ale i na řadu dalších společností, které se tohoto portálu „bojí“.