GripTV

Main Menu

  • Start
  • Testy
  • Novinky
  • Motorsport

logo

  • Start
  • Testy
  • Novinky
  • Motorsport
AutonovinkyNovinky
Home›Auto-moto›Autonovinky›Nový Range Rover Evoque může mít i tříválec

Nový Range Rover Evoque může mít i tříválec

By Dominik Vlk
28.8.2020
285
0
Sdílet:

Range Rover Evoque, luxusní kompaktní SUV, je nyní ještě propracovanější a lépe digitálně připojené díky uvedení nového Range Roveru Evoque Autobiography. 

Rodina vozů Range Rover slaví 50. výročí a nový Range Rover Evoque Autobiography představuje vrchol modelové řady kompaktních SUV, které ztělesňují vytříbenost a luxus. Vlajková loď RR Evoque Autobiography Edition se vyznačuje výraznými a elegantními detaily designu karoserie a luxusním interiérem. Pro zákazníky, kteří hledají udržitelnější a efektivnější luxusní kompaktní SUV, je k dispozici také plug-in hybridní verze.

V nabídce pro letošní rok je rovněž Range Rover Evoque Nolita Edition, pojmenovaný po výrazné kontrastní střeše v barvě Nolita Grey. Tato speciální edice je postavena na základě vozu Evoque S a je inspirována módní čtvrtí v New Yorku. Nabízí pečlivě vybrané prvky výbavy a je k dispozici jako plug-in hybrid P300e. 

Po uvedení plug-in hybridu P300e začátkem roku 2020 jsou nyní pro vůz Evoque k dispozici další nové motory. Dva modernizované, hospodárné čtyřválcové dieselové motory mají mild-hybridní technologii. Díky řemenem poháněnému startér-generátoru a baterii získávají MHEV energii normálně ztracenou při zpomalení, ukládají ji do 48voltové baterie vozu a následně ji využívají ke zvýšení výkonnosti a snížení spotřeby paliva. Tyto motory, které jsou k dispozici s výkony 165 a 200 koní, jsou výkonnější než předchozí motory, mají nižší CO2 a spotřebu paliva. D165 nabízí CO2od 158 g/km a spotřebu paliva 6,0 l/100 km.

První zážehový tříválcový motor Ingenium o objemu 1,5 litru pro Range Rover Evoque (P160) je 
k dispozici se samočinnou osmistupňovou převodovkou a zákazníkům nabízí úspornou, ale propracovanou základní verzi. Vyspělý tříválcový motor P160 – stejný motor, který pohání plug-in hybrid P300e – dodává výkon 160 koní (118 kW) a točivý moment 260 Nm. Díky své lehké konstrukci a pohonu předních kol přináší výbornou kombinaci výkonnosti a hospodárnosti. Nabízí emise CO2 od 180 g/km a spotřebu paliva 8,0 l/100 km.

Zákazníci mají ovšem stále k dispozici širokou nabídku dalších zážehových motorů, mohou vybírat z P200, P250 a P300, všechny vybavené technologií MHEV.

Digitální zážitek uvnitř modelu Evoque se proměnil zavedením nového moderního multimediálního systému Land Roveru Pivi. Systém je připraven k provozu od okamžiku zapnutí. Samostatný datový plán a baterie znamenají, že nemá žádné zpoždění. Aktualizace softwaru jsou k dispozici zdarma bezdrátově prostřednictvím zabudovaného datového připojení vozu a lze je dokonce naplánovat na vhodnou dobu. Zákazníci tak budou mít vždy k dispozici nejnovější mapy, aplikace a funkce vozu, aniž by museli navštívit prodejce. Systém pracuje na nové Electrical Vehicle Architecture a je k dispozici jako standardní Pivi, nebo od výbavy S jako Pivi Pro. 

Streamování hudby a médií nebylo nikdy jednodušší, protože Spotify je poprvé integrováno přímo do menu multimediálního systému – včetně dat – a Bluetooth dovoluje připojení dvou telefonů najednou. K dispozici je také bezdrátové nabíjení mobilního telefonu s možností zesílení signálu. K dispozici je rovněž nový Activity Key druhé generace, který zákazníkům umožnuje odemknout jakékoli dveře, zamknout nebo dokonce nastartovat vůz, stačí, pokud je v jeho blízkosti.

Zákazníci mohou nyní prostřednictvím dotykového displeje dokonce kontrolovat kvalitu vzduchu v interiéru. Mohou aktivovat inteligentní systém filtrace vzduchu v kabině, odfiltrovat tak škodlivé jemné částice, které se často vyskytují ve městech a oblastech s vysokým provozem. Zcela nový systém, uvedený vedle stávající funkce ionizace vzduchu v kabině, odfiltruje jemné částice, alergeny, pyl, a dokonce i silný zápach. Systém umí filtrovat ultrajemné částice (až do a pod PM2,5). Cestující jednoduše vyberou režim Purify a aktivují systém, který filtruje a nepřetržitě monitoruje vzduch uvnitř interiéru. Čistotu vzduchu mohou lehce zkontrolovat na dotykovém displeji.

Mezi další nové technologie vozu Evoque patří komplexní sada nových funkcí Advanced Driver Assistance, které dostaly pětihvězdičkové hodnocení Euro NCAP. Nový Rear Collision Monitor používá radary k neustálému sledování zadní části vozu, což znamená, že vůz je připraven omezit závažnost nárazu pro cestující. Zatímco použití prostorové 3D kamery dovoluje řidiči až do rychlosti 30 km/h vidět, co se děje kolem vozu, což usnadňuje manévrování, a dokonce i navigaci v obtížném terénu.Range Rover Evoque je nyní možné objednávat u autorizovaných partnerů v České republice a předběžná cena začíná od 1 071 576 Kč.

Previous Article

Land Rover Discovery Sport prošel modernizací

Next Article

Renault uvádí na trh Captur na LPG

0
Sdílení
  • 0
  • +

Dominik Vlk

Nejnovější články

  • 31.12.2024

    Test BMW X1 xDrive25e (2024): Zábavný univerzál

  • 15.12.2024

    První jízda s novou Škodou Elroq: Budoucí bestseller mezi EV?

  • 12.5.2024

    Test DS 7 E-Tense 300 EAT8 4×4 (2024)

  • 7.5.2024

    Ford v Česku rozšiřuje nabídku svého nejprodávanějšího pick-upu Ranger novým modelem Wildtrak X

  • 3.5.2024

    Renault představil model Symbioz

  • 1.5.2024

    Celoroční pneumatiky jsou čím dál oblíbenější. Plnohodnotnou náhradou vůči letním a zimním ale nejsou

  • 30.4.2024

    CUPRA ukázala modernizovaný Formentor a Leon

  • 30.4.2024

    Range Rover Eletric již prochází náročnými testy

  • 25.4.2024

    Mitsubishi odhaluje nové ASX

  • 25.4.2024

    Nový Opel Combo vstupuje na český trh

  • 24.4.2024

    Opel představuje novou generaci SUV Grandland

  • 20.4.2024

    Test Honda CR-V e:HEV AWD (2024)

  • 18.4.2024

    Citroën představuje nový vůz C3 Aircross

  • 18.4.2024

    Mazda CX-80 je nová vlajková loď značky

  • 10.4.2024

    Opel představil nové SUV Frontera

KONTAKT NA GRIPTV

redakce@griptv.cz

GripTV s.r.o.
Jasná I 1513/10
Praha 4 – Braník
147 00

 

Hlavní obsah

  • Start
  • Testy
  • Novinky
  • Motorsport

Sledujte také