V Auta Super vědí, že prodávat prémiové značky je náročné


Tyhle luxusní vozy už předvedly, co umí a zkušenosti jim nijak neubraly na síle ani na kráse. Pořád jsou to „klenoty“, připravené potěšit nového majitele. „Už proto si při prodeji zaslouží odpovídající péči ve smyslu financí i vložené energie,“ říká Petr Suchánek, majitel společnosti Auta Super, která se na prodej zánovních prémiových vozů specializuje.
Nejsou auta jako auta a není obchod jako obchod. Prodej zánovních luxusních aut a „masových“ značek se nemusí lišit kvalitou služeb, protože ta může být skvělá i v běžném bazaru. Ve hře jsou ale jiné rozdíly, tedy aspoň v případě Auta Super:
- pečlivý výběr aut, která si zaslouží zařadit do nabídky,
- mimořádná péče a prezentace, jíž se vozům před předáním do dalších rukou dostává,
- úroveň služeb, poskytovaných novým majitelům.
A je jedno, jde-li o cenově dostupnější vozy nebo o ty v ceně přesahující sedm milionů korun (v nabídce společnosti se neobjevují nijak výjimečně). Všechny si zaslouží krásný další život.


Pro zajíce v pytli musíte jinam
Strategii výkupu Auta Super určuje vývoj na celoevropském trhu, který firma bedlivě sleduje, novinky v segmentu prémiových značek a obecně zájem o zánovní luxusní vozy. A promítají se do ní i požadavky klientů a také vyhodnocení zpětné vazby. Z toho vyplývá, že automobily, které jsou v Auta Super k mání, bývají zhruba dva roky staré, obvykle pocházejí z České republiky a jde o předváděcí nebo firemní vozy. Příliš staré, omšelé, opotřebované nebo dokonce poškozené vozy tady nenajdete. Kromě záměru a obchodnické cti tomu brání praktická opatření.
Firma věnuje mimořádnou pozornost prověření původu každého vozu a jeho stav pak kontroluje ve značkovém nebo vlastním servise. Než zařadí auto do nabídky, musí ho dát „do pucu“. Oč přesně jde a kolik taková příprava stojí? „Záleží na míře znečištění a opotřebení interiéru a taky na aktuálním technickém stavu vozu. Částka, kterou do přípravy vozu investujeme, se pohybuje mezi pěti a dvaceti tisíci korunami,“ vysvětluje Petr Suchánek. „Někdy stačí provést detailing, to znamená auto zvenčí i uvnitř pořádně vyčistit, naleštit a navoskovat. Jindy jsou zapotřebí větší zásahy, například nalakovat některé díly, které jsou poškozené špatným parkování, renovovat kola, ošetřit čalounění a podobně.“


Když online je (skoro) jako naživo
Když je auto opět v dokonalé kondici, přichází čas ukázat přednosti světu. Jak? V Auta Super se aktuálně nejlépe prodávají vozy Mercedes-Benz a BMW a zvýšený zájem je také o značku Maserati, Bentley, Ferrari a Aston Martin. Jak známo, auta prémiových značek znamenají pro své majitele mnohem víc než spotřební zboží určené k praktickému použití, a proto si také žádají odpovídající prezentaci. Výrazně lepší než jakou prodávaným automobilům poskytuje klasický autobazar (ten ostatně vyjma nutné údržby do aut nijak zvlášť neinvestuje).
Vytvořit fotogalerii, natočit video, nabídnout virtuální prohlídku interiéru auta samozřejmě něco stojí (odhadem 10 tisíc korun). Ale jedině tak si jako zákazník můžete i na dálku vybrat přesně takový vůz, jaký si přejete – jako byste se ho mohli fyzicky dotknout, pohladit lak, vyzkoušet měkké čalounění sedadel. „Pro ještě dokonalejší představu pracujeme nyní na vytvoření virtuálního showroomu, jaký v ČR nemá obdoby,“ naznačuje majitel Auta Super.


Stačí jen ukázat prstem
Máte vybráno? O nic dalšího se nemusíte starat. Auta Super zařídí veškeré úřední nezbytnosti spojené s převodem vybraného auta (včetně jeho kompletního přihlášení), zajistí financování (s úrokem od 3,2 %) a také pojištění s maximem klientských bonusů. Co dál? Chcete ochranné polepy na karoserii? Aktivní zabezpečení vozu, abyste se nemuseli bát krádeže? Řekněte si, máte to mít.


O Auta Super:
Společnost Auta Super, s. r. o., se specializuje na prodej zánovních automobilů střední a vyšší třídy. Vznikla v roce 2010 s myšlenkou chovat se ke klientům jako k dobrým přátelům a poskytovat jim špičkové služby. Zákazníkům nabízí komplexní servis, včetně financování, pojištění a údržby vozu. Více info na www.autasuper.com.