Jako hlavní výhra je připravena hotovost ve výši 50.000,-

Vítězové ve skupinách si odnesou každý 30.000,-

NOVINKY

4.1.2012 – POZOR změněn termín konání závodu Bečov – Krásno na 28.-29.7.2012 – v  GripTV kalendáři aktualizováno

Závody v roce 2012

[eventlist categories=”5″ start=”2012-01-01″ end=”+52 Weeks” limit=25]

ŘÁD MISTROVSTVÍ ČR –  ČAM

(technické předpisy a standartní propozice jsou ke stažení zde: http://www.edda.cz/mscrdovrchu/index.php?m=dokumenty)

1. ČESKÉ MISTROVSTVÍ ZAV

Mezinárodní seriál – ČESKÉ MISTROVSTVÍ ZAV   2012 vypisuje  PATERA CITROEN Klub

 

1.1. Všeobecná ustanovení

1.1.1 Pro rok 2012 je v závodech automobilů do vrchu vypsán mezinárodní seriál České mistrovství ZAV, kterého se mohou zúčastnit  i soutěžící a jezdci bez licence.

1.1.2 Českém mistrovství ZAV  2011 má v konečném hodnocení určit nejlepší jezdce a další pořadí jezdců v absolutním pořadí  a jednotlivých objemových třídách.Ve vypsaných  třídách  budou vyhlášeni Mistři 

 

1.1.3 Výsledky z jednotlivých závodů se do seriálu všem oprávněným účastníkům započítávají automaticky. Každému jezdci se škrtají čtyři nejhorší výsledky včetně neúčasti.

1.1.4  Je  v pravomoci promotéra kalendář závodů v případě vážných důvodů kdykoliv pozměnit.

 

1.2. Rozdělení sportovních vozidel

1.2.1.   České mistrovství ZAV  je vypsáno  pro vozy kategorie N , E1 a historické.

1.2.2.  Vozy budou v jednotlivých závodech rozděleny do následujících skupin:

Skupina N (sériové a tuning vozy)

Skupina E1 (cestovní, závodní vozy skupin N, A, SP, M, GT, H, F, B )

Skupina  H 1985 (historické bez dodatečných úprav po r.1985 )

 

1.2.3.Vozy níže uvedených skupin budou v jednotlivých závodech rozděleny do následujících objemových tříd:

Skupina N

do  1400ccm  

do 1600 ccm   /1401-1600/

do 2000 ccm   /1601-2000/       

nad 2000 ccm

                                  

Skupina E1                            

do 1400 ccm    

do 1600 ccm   /1401-1600/        

do 2000 ccm   /1601-2000/                    

nad 2000 ccm   

          

Skupina H /historické/    

do   1300ccm

do   1600 ccm   /1301-1600/     

do    2000 ccm   /1601-2000/

nad 2000 ccm

           

1.3. Hodnocení závodu

1.3.1   Jezdec musí absolvovat minimálně jednu úplnou tréninkovou jízdu jako podmínku pro přijetí na start první jízdy závodu. Pokud jezdec dokončí sobotní závod a je klasifikován, není povinen se   zúčastnit nedělních tréninkových jízd. 

Závod je rozdělen do 2 jízd, které se v závěrečném hodnocení sčítají.

Nejlepší je jezdec s nejmenším součtem časů. Jedou-li se 3, tak nejhorší se škrtá. Je možné zvolit i jiné hodnocení, ovšem se souhlasem promotéra a specifikovat to ve zvláštních ustanoveních.!

1.3.2.   V případě dosažení stejného součtu časů u dvou a více jezdců, rozhoduje nejrychlejší závodní jízda.

1.3.3.    Body  se započítají v jednotlivých třídách následovně:

 

místo 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
body 20 15 12 10 8 6 4 3 2 1

 

  • V případě účasti méně jak 5 jezdců v objemové třídě  se započítávají jezdcům  body takto:    

 

místo 1 2 3 4
body 15 10 6 4

 

1.4. Hodnocení  Českého mistrovství ZAV

1.4.1. Celková klasifikace seriálu bude provedena ze součtu bodů ze započítaných závodů.

1.4.2. Hodnocení seriálu se provede v  objemových třídách podle součtu započitatelných bodů, získaných v jednotlivých závodech. Vítězem se stane jezdec, který získá ze započítaných závodů nejvíce bodů.

1.4.3. V případě shodnosti bodů u dvou a více jezdců, rozhodne nejvyšší počet 1.míst, poté 2.míst , 3.míst atd. na jednotlivých závodech. Pokud i tak bude shodnost stejná, jezdci se o pořadí dělí.

1.4.4. Každému jezdci se škrtají do celkové klasifikace čtyři nejhorší výsledky včetně neúčasti.

1.4.5. Je-li jezdec na některém sportovním podniku vyloučen z důvodu porušení sportovních nebo technických předpisů, potom tento závod je považován za jeden ze započítávaných výsledků + automaticky dvě další nuly. Odejmutí bodů bude z prvních dvou závodů jezdce v ročníku.

 

1.4.6. V seriálu letos nebude vypsána soutěž týmů.

1.4.7. V seriálu bude vypsán memoriál Václava Šlajchrta pro jezdce starší 60 let tzn. od ročníku narození 1952 a starší. Tři nejlepší jezdci v sezoně  budou   ohodnoceni. Počítají se všechny závody. Počítají se body  v příslušné třídě, kde jezdec  startuje, dle koeficientu /viz dokumenty/. Počítá se z počtu dojetých vozů!  Stejný systém  má i Pohár Diesel, Dámský pohár, Youngtimer Pohár  a Junior do 21let. Při  účasti 1-2 jezdců  1,místo 5b, druhé 1b. Při malém zájmu se Pohár  ruší !

Most

 

 

Technické údaje tratě:

  • délka tratě: 4219 m
  • šířka závodní tratě: 12 – 15 m

 

Řevnice – Mníšek pod Brdy

Technické údaje tratě:

  • Délka tratě : 4500m
  • šířka tratě: 6 m

 

 

Kdyně Koráb

Největším kladem této tratě je výborné zázemí, které není ani na většině tratí M ČR. Asfaltová plocha u startu, koupaliště, plně vybavený autokemp se 106 lůžky a restaurace se společenským sálem přímo u startu.Autokemp i restaurace patří místnímu autoklubu, který nám vyšel vstříc. Na trati je 8 let starý koberec a díky absenci nákladní dopravy je v dobrém stavu. Trať je velmi specifická. Určitě nejpomalejší a nejužší v celém seriálu. Od startu se jede z vracáku do vracáku. Až po 2,5 km se najíždí na křižovatce na rychlejší úsek ukončený levým vracákem. Na trati nejsou žádná svodidla, ale vzhledem k profilu to snad nebude takový problém. 

 

Technické údaje tratě: 

  • délka tratě: 2400 m
  • šířka závodní tratě:  4 m
  • Počet zatáček: Pravý-5 Levý-5
  • Převýšení-130m
  • Nejdelší rovinka-220m
  • GPS:49°24’6.834″N, 13°3’20.677″E

 

Telnice

Technické údaje tratě: 

  • délka tratě: 2600 m
  • šířka závodní tratě:  5 m

 

 

Bečov – Krásno

Technické údaje tratě: 

  • délka tratě: 5200 m
  • šířka závodní tratě:  7 m

 

 

Beroun – Železná

Technické údaje tratě: 

  • délka tratě: 3600 m
  • šířka závodní tratě:  8 m

 

 

Chuchle – Slivenec

Technické údaje tratě: 

  • délka tratě: 2300 m
  • šířka závodní tratě:  4 m

 

 

Stará živohošť

Nenápadný kopec, ktarý si ovšem naprostá většina jezdců po premiéře oblíbila. Trať je velmi úzká, na kvalitním povrchu a téměř celá se svodidly. Atraktivní je start na výjezdu od hotelu Atlantida s náročným odbočením na hlavní kominukaci. Po výjezdu z obce je těžká dlouhá pravá zatáčka s měnícím se poloměrem, poté následuje rychlý úsek , dalo by se říci zmenšené Prachatice. po výjezdu z lesa a retardéru je divácké místo na louce, kde jezdci odbočují na křižovatce do prava a jelikož se nemusí ničeho obávat / všude pouze louka/ je zde spousta krizovek. 

Technické údaje tratě: 

  • délka tratě: 2600 m
  • šířka závodní tratě:  5 m
  • GPS:49°45’37.295″N, 14°25’14.351″E

 


Fotografie

[nggallery id=41]

Videa

galerie videí