• Přezdívka: Francis
  • Debut: 2006
  • Kategorie:
    Závody na okruhu
    Carbonia Cup
    – ALS série
  • Datum narození: 22.5.1981
  • Motto: „Opravdovým vítězem si teprve tehdy, když porazíš sám sebe“ … Seneca

BIOGRAFIE (profesní):

2011 – s celým týmem jsme se s vozem Acura RSX-S, upraveným na vytrvalostní závody, zúčastnili 2 ze 4 závodů ALS série. 9ti hodinového závodu na Slovakia Ringu, kde jsme i přes technického problémy vybojovali velmi krásné a cenné 3tí místo v divizi 1+2. Koncem srpna jsme vyjeli ještě na 6ti hodinovku na Autodrom v Mostě. Zde šlo vše tak jak má a Czech Bulls Racing Team “urval” neuvěřitelné první místo a dokonce jsme projeli cílem jako 6tí absolutně. Díky tomuto vítězství jsme vybojovali i krásnou 3tí příčku v celkovém pořadí na konci sezony…

2011 – po trošku hektické a ne zdaleka tak úspěšné sezoně 2010, jsme nastoupili do sezony 2011 do dvou mezinárodních šampionátů. V soutěži jednotlivců jsem se zúčastnil CarboniaCupu a vyhrál všech pět závodů ve své třídě. Dokonce i díky bodovým ziskům jsem se stal absolutním vítězem tohoto ročníku. Neuvěřitelná sezona s úžasným výsledkem.

2010 – v této sezoně se díky větší nehodě, technických problémů a ladění nové techniky (Acura RSX-S) nepodařilo zúčastnit tolika závodů, jak bychom si přáli, ale i tak jsem se z 5ti závodů postavil 4x na stupně vítězů… Tento rok byl zlomový a z vrchů jsme se rozhodli s týmem přejít na okruhy.

2009 – jsem obhajoval vítězství ve třídě SE-2000 a zase se sezona vydařila. Ikdyž byly technické problémy (lehnul motor), tak jsem se s týmem zúčastnil 12ti závodů a zase se pěkně zadařilo: 7x první místo a 3x místo druhé znamenalo, že jsem se stal znova Mistrem ČR pod ÚAMK.

2008 – účastnil jsem se kompletní sezóny v Mistrovství ČR pod ÚAMK v závodech automobilů do vrchu. Již s bojeschopnou technikou a to Honda Integra Type-R ve skupině SE-2000. Celkově se mi v této sezoně dost dařilo. Zúčastnil jsem se 15ti závodů a to s bilancí: 10x vítězství, 3x druhý flek a 1x třetí. Celkově z toho bylo vítězství ve skupině a čtvrté místo absolutně…

2006 – měl jsem první pokusy se závody do vrchu, tenkrát s Alfou Romeo 156 ve volných pohárech a celkově mi závody tak nějak přirostly k srdci

NOVINKY

  • 22.12.2011 tak M3 je doma a začíná velký boj s časem a s autem samotným. Přeci jen, celou závodní kariéru jsme jeli jen Hondu a teď najednou německá vrtulka náhon na zadek…
  • 15.11.2011 možná první představení a testy nového vozu… Přijdu se sklouznout do Sosnové na AmaterCup dne 10.12.2011. Držte pěsti, ať semnou moc necvičí…
  • 07.11.2011 tak už se to rozhodlo… V příští sezoně budu krotit vůz ve vyšší kategorii, B – 3000. Více informací checkujte na GripTV! Držte mi palce…

TECHNIKA

HONDA INTEGRA TYPE-R´98

Obsah motoru: 1797ccm
Výkon: 221 koní
Váha: 1.050 kg
Maximální otáčky: 9.700 ot./min.
Pohon předních kol, samosvorný diferenciál, 5-stupňová převodovka
Motor: cold air intake, vačky Skunk2 stage IV, svody Mugen, otevřený výfuk, upravená řídící jednotka
Podvozek: Tein Supersport, ramena s uložením powerflex
Pneu: semislicky Avon ACB10 15“, MaxSport RACING
Brzdy: destičky a kotouče EBC
Bezpečnostní úpravy a závodní interiér – Wiechers Racing, Sabelt…

Acura RSX – S ´06

Obsah motoru: 1998ccm
Výkon: 225 koní
Váha: 1.060 kg
Maximální otáčky: 8.500 ot./min.
Pohon předních kol, samosvorný diferenciál, 6-stupňová převodovka
Motor: cold air intake, svody Skunk2, otevřený, zkrácený výfuk, upravená řídící jednotka
Podvozek: XYZ full racing
Pneu: AVON, MaxSport racing
Brzdy: XYZ 6ti pístkové, desky Ferodo
Bezpečnostní úpravy a závodní-odlehčený exteriér a interiér
Závodní aerodynamické úpravy podlahy a doplňků

ÚSPĚCHY

2011
1. místo CarboniaCup ve skupině B – 2000
1. místo absolutně v mezinárodním okruhovém šampionátu Carbonia Cup

2009
1. místo ve skupině SE-2000 ÚAMK MČR

2008
1. místo ve skupině SE-2000 ÚAMK MČR
4. místo absolutně v ÚAMK MČR

VIDEOGALERIE

FOTOGALERIE

[nggallery id=37]